Bebeğim 6 ay 20 günlük doğduğundan beri hiç kusmadı desem yeri. İki üç hafta önce hastalandı biraz uzun sürdü hastalığının geçmesi ilk günler ateşi olmuştu hafif ama sonra olmamıştı iyileşmek üzereyken tekrar hafif ateşi oldu ve o günden beri iki günde bir bazen üç günde bir ateşi oluyor 38 i bulmuyor. Dün ve bugün de kustu. Dünkini görmedim baktım az kusmuk var yattığı yerde ve kolunda . Bugün de öksürürken biraz yoğun öksürüp kusmuş. Bugünki kakalarının rengi de her zamankinden farklı açık sarı baya ama sıvı değil normal kaka formunda. Diş çıkarıyor olabilir mi ağzına bakamıyorum hep dilini çıkarıyor görünmüyor . Huzursuzluğu yok ama normalden daha sakin bugün . Kahkaları çığlıkları yok bugün ama huzursuz da görünmüyor keyfi iyi gibi sadece daha sakin .