mugey benim de sütüm sağımda hiç gelmiyor , sol memeden birkaç çay kaşığı en fazla 10 ml bir kere 20 ml çıktı sağdan da bazen 20 o da nadir bir kere 40 ml geldi . Onun dışında süt gelmiyor gibi birşey. Bebeğim emerken geliyor ama hissediyorum sadece anne sütü alıyor zaten gelmese aç kalır mama biberon almıyor. Sağım da on gündür yapıyorum sütümün azaldığını hissettim emzirme danışmanıyla görüştüm onun tavsiyesiyle yapıyorum sağım . Sağım süt miktarını göstermez dedi sadece süt uyarımı vermek içi yaptırıyorum dedi . Vitamin takviyesine başlattı Ravla lohusa yağı ve çayını içiyorum sütümün arttığını farkediyorum. Sağımda hala yok ama doğru düzgün süt.