Sevgili anneler 2 sorum olacak siZe cevaplayanlara şimdiden teşekkür ediyorum. 1. Oğlum 9 buçuk aylık ayağına panduf giydiriyorum yürüteçteyken ya da elinden tutup yürüttüğümüzde sürekli sağ ayağındaki giydiği çıkıyor. Özellikle tabanlı ürünlerde acaba bi sorun olabilir mi önlem almalı mı şimdiden. Bana ayağının içine içine basıyo gibi geliyo 2. Si oğlumda gün için de (2 veya 3 gündür )ara ara hırıltı oluyo çok şükür grip falan değil hırıltı bi ara yoğunlaşıyo öksürünce geçiyo ya da kendiliğinden geçiyo. Keyfi falan da yerinde maşallah burnu da tokalı değil ama o sesi duymak endişe yaptırıyor bize başına böyle bi durum gelen var mı.