naznasel Kızlar kızımın zaten wbc değerleri yüksek çıkmıştı hematoloji takibine girdik ama bugün doktor yoktu kızımda ateş ve mukuslu ishal başladı bu değerin yükselmesi acaba bunlardan mı yoksa başka bir şey mi