Merhaba sevgili anneler, çok çaresiz kaldığım bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim 3 gün sonra 7 aylık oluyor. Hiç emmedi mama ile besleniyorYaklaşık 15 gündür gündüz ya da gece fark etmez uyutmaya çalıştığımda o kadar ağlıyor ki krizlere giriyor. Uykusu olduğunu biliyorum uyutmka için kucağıma aldığım an ( ayakta kucakta sallayarak unutuyorum, başka uyutma yöntemlerini de deniyorum ayağımda sallamak , hiç sallamamak, beşiğinde sallamak o yöntemlerde de ağlıyor ama bir tek ayakta salladigimda uyuyor ve yine ağlıyor ) çığlık kıyamet. Gözlerini kapatıp uyumaya başladığında bile ağlamaya devam ediyor bir süre sonra susup uyumaya devam ediyor.bu her uykuda böyle. . Çocuk doktoruna da götürdük kan idrar tahlilleri temiz , görünürde bir şey yok.Uyandığında ise mutlu gülücükler saçarak uyanıyor. Bu neden böyle bir çözümü var mı geçici midir 😢