papatya0909 3 yas kızım da aynı. Doktora götürdüm üşütmüş soguk alhınşıgı dedi ben zaten biliyordum 4 gün cok soguktu havalar atkı sapka takmamıştım dısardaydık da. Antibiyotik ve soguk alhınşıgı için şurup verdi. Çarşamba gününden beri içiriyorum ehhh şte yeni un düzeldi de devam edicem öksürüğü devame diyor.
1 yasındaki kızımda da var aynı durum ona bisolnatur kullanıyorum. Kendimde aynıyım. Komple ailecek üşütmüşüz 🫣