Bugün oğlum 3 aylık oldu. Ama 3 gündür özellikle geceleri uykuya direniyor. Yatağa koyduğum anda bağırıp ağlamaya başlıyor . Gece de saat başı bazen de yarım saatte bir uyanıyor. Gaz sorunumuz bitti gibi o yüzden gazdan olabilecegini düşünmüyorum . Ama uyku gerilemesi boyle bir sey mi ?