Fikk ben hiç fitil kullanmadım bol bol gaz masajı yaptım 2 2,5 günde yaptı kakasını ve anne sütü yanı sıra mama da kullanıyorduk aptamil prosyneo kullandık o süreçte bu mama daha hafifmiş bağırsakları yormaz ve gaz yapmaz dedi doktoru 2 hafta sonra falan düzene bindi fitile gerek kalmadan. Süt ve sütlü tatlıları yemediğim zaman bile yapamıyordu kakasını birkaç gün denedikten sonra daha da dikkat etmedim.