Merhaba oglum 32 aylık cok fazla salyası var sürekli önü ıslak geziyor bugün çocuk dr götürdük kontrol etti herhangi bir sıkıntı görmediğini sebebini anlayamadığını söyledi belki bir çocuk nöroloji dr. Gormesi gerekebilir dedi fakat biz su an icin biraz daha beklemeye karar verdik. Agzi acik geziyor tukurugunu yutmuyor. Cozum bulabilen var mı acaba