Merhaba arkadaşlar. 3 haftalık bebeğim, bu zamana kadar hep emme isteği oluyordu çok nadir kusmuştu, bugün sabah 6dan beri ise sanki kan alınırken canı yanıyor gibi bas bas bağırıyor gaz damlası da kullandım dün akşamdan beri masaj da yapmaya çalışıyorum gaz çıkarmasına yardımcı olmak için ama çok az oyalayabiliyorum sonunda yine emiyor, bugün sabah 3 defa arka arkaya kustu gün içinde de devam etti bi de ağlamasının şiddeti de arttı. Görmüş geçirmiş deneyimli annelerimiz ya da sağlıkçılar varsa bana öneriniz olur mu çaresiz kaldım yalnızım bugün oturup ağladım o ağladıkça 😢