minikoalaannesi Standart bedenler cok buyuk bebegim de hoslanmiyor emziremiyorum silikonla bari memsye dondurmem lazim hangi markanin ucu var acaba
incidilara22 minikoalaannesi En güzeli wee baby ve emzirme danışanlarının neredeyse tek önerdiği marka diyebilirim 👀
winchestera minikoalaannesi ben alırken eczaneden ona göre almıştım çok net hatırlıyorum ama bilemedim🤷🏻♀️
Deletedmom_215 Avent almıştım ben ama çokta memnun kalamadım ya silikonu olmadık yerde düşüveriyordu iyi yapışmıyordu
Alyehus minikoalaannesi hepsini denemiş biri olarak en küçük boyu lansinohta buldum. En büyüğü wee baby. E bebekte bedenleri var lansinoh ☺️