ikraaydin canım benim kızım doğduğundan beri elleri o kadar hareketli ki biz de aynı dediğin gibi kollarını kundak yaptığımızda hemen hareketlenip ağlıyordu şu an 2 buçuk aylık hala daha kollarına müdahale ettirmiyor bazısı kendi istemiyor bende bıraktım yapmıyorum bebiş nasıl isterse kollarını uyuduğu zaman üzerine örttüğüm battaniyenin altında bırakıyorum ben o zaman sıkılmadığı için battaniyenin altındayken kollarını hareket de ettirmiyor sende öyle yapabilirsin bi dene en azından🥰