merveyavuzz İyi akşamlar sevgili anneler. Sütüm yetmediği için mama başlamak istiyorum 3 aylık bebeğime birkaç marka denedim ama kabul etmiyor. Aç kalmasına da gönlüm razı değil. İlk bebeğim olduğu için bilemiyorum ne yapabilirim?
060606 merveyavuzz biberondan almıyor olabilir mi yoksa tadını mı yadırgıyor? Biberondan ise değiştirirseniz belki alır. Ya da sütünüzü arttırmak için Bestlak damla kullanabilirsiniz
rumeysamine Mamayı neyle verıyorsun benimde kızım 3 aylık kaşıkla içmeyi seviyor biberon sevmıyordur belki bi dene istersen