Kızlar 13 aylık oğlum var ne emekliye ne yürüyo kendini koltukda sıralamada yapmıyo oturudugunda da kendini geri atıyor birşey olduğundan değil ama için rahatlasın diye bir özel bir devlet iki defa çocuk nörolojisine götürdük gelişimi herşeyi normal her bebek yaşında yürücek diye bişey yok acele etmemem gerektiğini zamanla olacağını söyledi. Benle aynı durumu yaşayan var mı acaba tecrübelerinizi anlatabilir misiniz ?