Ben de dün başladım 28 aylık oğlum. Fakat oğlum hep altına yapıyor . Yaptıktan sonra isedim diyor. Klozete hiç yapmadı. Ve iki gündür kaka da yapmadı. Acaba hazır mı degildi ? Ben gece bez takıyorum. Çünkü gündüz hiç çişini tutamıyor önce ona alistirip sonra gece bez takmamaya çalışacağım.