Hanımlar nurse harveys gaz damlası kullanıyorum bebeğime . Üzerinde 1 ay sonra kullanmayın diyor . İçerisinde 8 damla kalmıştı. Bugünde yenisini aldım . Tam kızıma vermek için mutfağa gittim .çay kasıgına koydum . Odaya geldim ki kızım uyumuş . Bende yeni olan damlanın içine döktüm . Bugunde 1 ay etmişti . Ne olacak şimdi . Diğer yeni damlayı bozar mı . Nurseyi 1 aydan daha uzun süre aynı şişeyi kullanan var mı