Mutlaka doktor görsün tabii. Benim bebeğimde 1 aylıkken hastalandı, babası iş yerinden grip getirdi. Doktor hiçbir ilaç veremeyiz çok küçük, bol bol nazal yıkama, burun temizliği, nebu ile dolaba konulan serum fizyolojik buharı ve bol bol emzirme dedi. Böyle yaptım kısa zamanda hemen iyileşti şükür. Sizin minikte hemen iyileşir umarım geçmiş olsun 💐