Ess92 Evolvia rp2 başladık. Ama kötü kokuyor bütün alerji mamaları gibi.. vanilya şurubu, hurma ekleyeni duydum.. nasıl ekliyorsunuz? Hurmanın kabuklarını soyup rondodan mı geçiriyorsunuz? Ya da içirmek için başka yöntemleriniz var mı?
kevserokumus Ess92 ben bir iki damla vanilya şurubu damlatiyorum üç beş damla da pekmez anca öyle verdim 3 ayligiz çok kötü kokuyor gerçekten de anne sütü ile destekliyorum
talhamamy Ess92 oglumun allerjisi yok ama doktor ücretsiz diye yazdı 10 kutu elimde var 4 kutu içti asla sevmiyor içiyor ama 5-6 dk sonra oldugu gibi hepsini kusuyor😔
cevap kevserokumus 2 damla yetiyormu etki ediyormu ya ben bidğin bi pompa sıkıyorum dayanamadım en son öyle verdim biraz oslun öyle içti
kevserokumus Ess92 migros da bulduk biz canım sen de bir bak çok damlatma kokusu falan çok zaten bir ya da iki damla iki üç damla da pekmez
cevap Ess92 bizde kahve dünyasından aldıkvalla bende içiremiyorum en son bi pompa sıktım valla ama ona bile burun kıvırıyo aptamil kullanıyorum bende cok kötü kokusu tadı onunda
edaakrsu kevserokumus merhaba Migrosta bulduğunuz Vanilya aroma tatlandırcmı bende aldım da daha kullanmadım tadına baktım acı geldi bana kullanmaya korkuyorum
Ess92 cevap başka marka denediniz mi? Diğerlerini içer mi acaba sorusu var aklımda? Biz sadece Evolvia denedik 4 gün oldu 2 ölçek yapıyorum yarısını zor içiriyorum boşa gidiyor hep mamalar..
kevserokumus cevap yetti bizim kız için zaten çok yoğun bence kokusu falan çok fazlaya alıştırmayın birakmaya çalışırken zor olur
cevap Ess92 ilk 2 kutu boşa gitti resmen ama drumuz dişten kaynaklı iştahsız olabilir biraz tadını unutturun dedi sınradan içmeye başldı ama yinede cok içniyor tabi başka marka denemedik
Ess92 cevap normalde 8 ölçek yazıyor üstünde 2 ölçek yapıyorum yarısını ancak içiriyorum :((( ek gıdaya başladık artık tadımları hızlı yaptırmaya çalışıyorum bari normal yemeklere geçsin diye …
talhamamy Ess92 bizim alerjik bir durumumuz olmadığı için ben artık kullanmamayı düşünüyorum çünkü kustuktan sonra da bir anlamı yok ki