marryece daha küçük cnm hiç azalma gözüyle bakma bn kaç kez denedim inat Edip akşama kadar emmedi bnde bıraktım emerse emsin nasıl emiyorsa burda birçok post okudum azalan hiç görmedim bana da diyolar hâlâ hiç kulak vermedim herkes herşeyi der ne yaparsan yap onlar bı başka bı Kulp buluyorlar takmıyorum bn kimsenin dediğini