meryemceeeee Bebeğim 11 aylık olacak ben hep alt damağına bakıyordum hiç dişi yoktu suan elimi ısırınca farkettim ki üstden uc vermiş hatta cıkmaya başlamış yani ilk dişimiz üstten cıktı anormal bir durum mu lütfen cevaplarmısınjz