Sabah 5 den beri ateşi var 38 , 38.1 gibi biraz düşüyor 37.5 oluyor ama hiç tamamen düşmüyor ve uyumuyor dalıyor gibi yanından kalkınca yada yatağa bırakınca hemen gözlerini açıyor hiç uyuyamadı ağlamıyor da diş sıkıntısını 1 haftadır çekiyoruz zaten küçücük bir beyazlık var diş etinde emerken ısırıyor falan ama bu uyuyamaması ateşi dişten midir hastaneye götürmeli miyim
Götürsem kan alacaklar ateşi olduğu için bana bi akıl verir misiniz kızlar