guzelanne71 benim kızım 4 yaşında Eylül’de okula başladı devlet okuluna gidiyor ilk 2 gün oryantasyonda 3 saat kaldılar sorun çıkmadı ama sonraki hafta normal saatler 9-2 ye dönünce ilk hafta kıyamet koptu çığlık kıyamet girdi öğretmen kucaklayıp sınıfa soktu onu da tekmeliyordu kendini yerlere attı hep ama öğretmen bizi asla aramadı ve bir haftanın sonunda tamamen alıştı, hatta şuan sömestrda okulu özledim diyor. siz soğukkanlı davranıp ağlamasına tepki vermiyorken okulun her ağladığında araması yanlış bence. Çocuk bunu öğrenmiş çünkü ağlarsam annemi ararlar diye biliyor. Burda okulun tutumunu değiştirmesi lazım diye düşünüyorum