Kızlar merhabalar tövbeleri olsun kendimi gerçekten Özlem Öz gibi hissediyorum (galiba 5. Bebeğine hamileymiş ) 3. Coocuma hamileyim büyük daha 3 yaşına gelmeden 2.ye abi oluyor
2022-2023 Mayıstada 3. Bebeğimi alıcam kucağıma kötü yorum falan görünce sanki bana söyleniyomus gibi geliyor tek fark ben fenomen değilim 😂😂😂😂😂😂
Sizler ne düşünüyorsunuz,benim gibi olan annişlerim var mı 😂😂
(Yargı dağıtmadan yorum yapalım maksat muhabbet olsun )