Elifimsarem0504 ben çalışmıyorum fakat çalışan bir anne olsaydım evde bakıcıyı seçerdim En azından çocuk konuşana kadar mesela işte bir şey olduğunda gelip bana anlatacak dereceye geldiğinde kreşe verirdim Çünkü ben gündemdeki kreş olaylarını görüyorum Çok etkileniyorum En azından bir 3 3,5 yaşında verebilirsiniz Çünkü mesela 3,5 yaşında çocuğum var Kendini çok rahat ifade edebiliyor veya bir ona bir şey yaptığında gelip anlatabiliyor bence bu çok önemli