alparslanzeynep56_ öncelikle olabilir dalgınlıklar kendini suçlu hissetme ve bir dahakine daha dikkatli ol. Bebeğe gelince 50 cm üstüyse mesafe ve düştüğü zemin taş zeminse kesinlikle doktora götür yumuşak bir zemine düşmüştür umarım. Vucüdunun her yerine dokunun acıyorsa ağlıycaktır ağlamıyorsa bir şeyi yoktur morluk kızarıklık şişlik var mı diyede bakın ilk 2 saat uyutmayın. Düştükten hemen sonra emme refleksini kontrol edin gözlerde şaşılık var mı kontrol edin kusma var mı diye bakın sonra acile gidebilirsiniz önemsizse tomografiye gerek bile duymazlar önemliyse tomografi çektirirler