Arkadaşlar miniğimin ayağı geçen gün bi yere çarptığı için yara olmuştu dışarıdan eve geldik ayakkabılarını çıkarttım bi baktım ayak baş parmağının tırnağı yarısına kadar kalkmış içim kötü oldu etrafı da kızarmış haliyle. Sizce acile götürmeli miyim başına gelen var mı