defnesevvall Bebeğim 2 ay 27 günlük kilosu 5400 geldi. 3000 doğmuştu. 2 hafta önce 5100 dü. Hemşire kilosunu az buldu. Sizinkiler nasildi ?
balyavrum defnesevvall Hayır kilo alımı kötü değil. Allah bağışlasın. İleriki aylarda da gözlem yaparsın bir sorun çıkmaz inşallah. 🌸3 aylıkken 6 kiloydu benim bebeğim.
gmzsgnc Canım bence gayet güzel kilo almış benim oğlum 3 buçuk aylık 6 kilo senin ki nerdeyse 6 kiloya yaklaşmış maşallah hiç kafana takma hemşireleri gayet güzel kilo almiş
213442 2 ay 11 günlükken 5.350 kg du 3. Ay kilosuda 6.400 çıktı anne sütü ve mama veriyorum doktorumuz iyi gidiyor dedi
haticekasikci Benim kızımda 4 ay 23 günlük şu an tam 7 kilo bu ay bizede az kilo almış dedi ama boyu fazla uzamış normaline göre çok takılmamak gerek karnı doyuyor mu, bez sayısı en az 5,6 oluyor mu ve en önemlisi sağlığı iyi mi kilo alınır dert etme bence
smeye Benim bebiş 4 kg doğmuştu 1 aylıkken 5700 çıkmıştı banada fazla dediler ne yapacağım bilmiyorum