AzraLina2024 Merhaba anneler kızım 6 ay 6 günlük günde 3-4 kere ek gıda alıyor. İlikli kemik sulu çorba vermek istiyorum sizler kaç aylıkken çorbalar verdiniz. Neli çorbalar yaptınız yorumlarınızı bekliyorum 🙂
aybarsbebekk AzraLina2024 ek gıdaya 5 aylıkta başladım 6,5 aylık falandı çorbalara geçtik. Domatesli şehriye çorbası, yoğurt çorbası, tarhana, tavuk suyuna çorba, et suyuna çorba, mercimek vermedim ilk etapta gaz yapar diye
suheyla92 AzraLina2024 daha erken bence gunde 1 kez ek gida almalı 9 aya kadar ana besin anne sutu ya da formul sut olmali
AzraLina2024 elifozkan Merakım başıma bela oldu. 3-4 sefer ek gıda alıyor dedim bi dayak yemediğim kaldı 😀 Milette sanıyor ki tabak tabak yemek yediriyorum yediğiyle civciv bile doymaz…..
AzraLina2024 aybarsbebekk bizde o zamanlarda başladık 1 ya da 1 buçuk haftaya vermek istiyorum bende 🙂
AzraLina2024 suheyla92 tabak tabak ek gıda yemiyor zaten. En fazla yarım çay bardağı en az 3 çay kaşığı alıyor. Doktorumuzun önerisiyle takibiyle ilerliyoruz kafama göre vermiyorum
AzraLina2024 Snowglobe Aynen 3-4 ek gıda. Kazanla yemek yediriyorum çocuğuma patlasın çatlasın diye 😂 doktor önerisiyle 5 buçuk aylıkken başladık çoğu gıdanın tadımı bitti yediği en fazla 5-6 çay kaşığı.
suheyla92 AzraLina2024 tabak tabak zaten yiyemez oyle bisey iddia etmedim dogrusu bu doktorlar bu sekilde oneriyor fazlasında bebekler kabiz olup aci cekiyor benim de basima geldi kabizlik acilde lavmanda ağlamasıni biliyorum bebegimin. O yüzden yazdım savunmaya gecmeyin hemen. 3 4 cok fazla 1 ogun o da ogleden sonra verilir 6 aylik bebege. 7.ayda 2 ogune gecilir yarim cay bardagini gecmeyecek sekilde. 8de 3 sonra ara ogunler de eklenir ama siz bilirsiniz tabi.
26merve26 AzraLina2024 ek gıdaya ne zaman başladınız günde 3-4 çok erken bile başlansa benim oğlum 8,5 aylık daha yeni 15 gündür 2 öğün alıyor oda keyfe keder yani anne sütü alıyor. Mama da alsa ana öğün mama olmalı mamadan alacağı vitaminleri vs ek gıdadan karşılamayamaz daha
momofmychildren AzraLina2024 neden bu kadar ek gıda veriyorsunuz ? Benim doktorum 6-9 ay %30 ek gıda %70 mama dedi nasıl bir doktorunuz var ?
AzraLina2024 momofmychildren ya ne sanıyorsunuz ? Tabak tabak yemiyor. Sabah 2 tatlı kaşığı avokado yumurta karışımı yiyor. Öğlen yoğurt akşam yatmasına yakın hemen hemen aynı ölçülerde muhallebi tarzı yiyor. 3-4 ek gıda dan ne bekliyorsunuz anlamıyorum
AzraLina2024 3-4 sefer derken tabak tabak yedirmiyorum yanlış anlaşılmaya sebebiyet vermiş. Aldığı gıda çay kaşığı miktarını geçmiyor. Ek gıda öğünlerinden önce ve sonra anne sütünü alıyor. Yani sizin düşündüğünüz herşeyi bende çocuğum için düşünüyorum. Doktor takibinde ek gıdaya başladık. Çok bilmiş akıl verecek olanlar yorum yapmasın.
AzraLina2024 suheyla92 Ana öğün tarzında vermiyorum ufak ufak minik nerdeyse tadımlık gibi. Çoğu zaman kabul etmiyor bile fikir alma amaçlı sordum sadece. Sütüm az mama almıyor çok yöntem denedim artmadı. Kilo kaybetmeden azar azar alması gerektiği kadar veriyorum sadece.
katara AzraLina2024 canım ek gıda fazla değil mi benim bebeğim altı aylık ben henüz başlamayı düşünmüyorum. Benim doktorum ilk öncelik kesinlikle anne sütü zaten gıda alacak ne kadar geç o kadar iyi dedi. Çevremden de öyle duydum mama reddi mi vardı sizde ? Sonrasında bağırsak sorunları çok sık yaşanıyormuş çok erken başlandığında istersen doktorunu bi değiştir farklı görüşte al
AzraLina2024 katara Sütüm az birçok farklı mama denedim hiçbirini kabul etmedi. Bu sebeple doktorumuz ek gıdayı başlattı. 3-4 seferden kastettiğim bir öğün 2-3 kaşık yoğurt yiyorsa diğer öğün muhallebi ve kendisi zaten fazlasını yemiyor dolu dolu yedirmiyorum. Kabızlık vs yaşamadık hiç elbette dikkatli ilerliyorum. Kilosu normal seyrettiği sürece bu şekilde ilerleyebiliriz dedi doktorumuz. Kendisine güveniyorum doğumdan beri ona gidiyorum sadece. Ben sadece fikir almak amaçlı buraya da yazmak istedim. Elbette dr ile de konuşup bunu uygulamaya geçerim. Öneriniz için teşekkür ederim
ysmnabd AzraLina2024 kemik suyuna Bence bir ay sonra başlayın ağır oluyor çünkü. Og natural markasunin bebek irmiği ve bebek tarhanasini aldım ben tarhana inanılmaz lezzetli bebeğim bir tek onu severek yiyiyor duyebilirim. Ama gubde 3 4 ek gıda çok fazla. En fazla yarım çay bardağı demişsiniz zaten o bile çok fazla doktorlar 9. Aya kadar ek gida sadece tadın olacak şekilde ilerleyin doymasını beklemeyin diyor Osman hocayı takip etmeni öneririm
AzraLina2024 ysmnabd İnanın 3-4 sefer yazdığıma öyle pişman oldum ki 😅 Yarım çay bardağı yediği tek şey yoğurt onu yedikten sonra o günü kapatıyoruz zaten başka bişey vermiyorum. Her zaman da aynı ölçüde yemiyo zaten asla. Çoğu zaman günde 1-2 defa oda 1-2 tatlı kaşığı. Fikir almak amaçlı sormuştum ama çok yanlış anlaşıldım . Dediğiniz ürünleri görmüştüm öneriniz için teşekkürler