asli08 Dogum yapalı 5 ay oldu kızlar nasıl korunuyosunuz siz deri altı iğne yapiliyomus yaptıran var mi aranızda
Yazmelegi_ asli08 prezervatif+geri çekilme+yumurtlama döneminde ilişki yok ama şimdi çocuk düşündüğümüz için korunmuyoruz
zeynepkanat Hormonlu Spiral + kondomla korunuyorum fakat buna rağmen hamile kaldım allahtan bakır spiral yerine hormonlu tercih etmişim içerisinde ki hormon düşük yaptırdı 3.çocuk fikri bana çoook uzak
alparbsr zeynepkanat hormonlu spiral nasıl yan etki yaptı mı kilo filan aldırıyor mu benim adetim 1 hafta gecikti adet olmadım olunca taktırmaya düşünüyorum biraz bilgi verir misiniz? bide spiral taktırmanıza rağmen mi hamile kaldınız?
aslhnkrts asli08 prezervatif + geri çekilme İmplant düşünüyorum ama daha net karar verip gidemedim yan etki vs yaparsa diye
ZeydsMom defnevedoruk onun icin dogumda tupleri halletmeyi dusunuyorum. Yeto artik korun korun nereye kadar . Alisiyoruz sonra zor oluyor 🤣
defnevedoruk ZeydsMom ben bağlatmayı düşünmüyorum da doğrumayı da düşünmüyorum. bir kız bir erkek bize yeter 😂
zeynoelo Biraz özel ama kizlar sezeryandan sonra nezman cinselliginiz normale döndü biz daha hiç yani çok affedersiniz yok ne onda ne bende kızım 3 buçuk aylık oldu bı yeltenioruz sonra yok
ZeydsMom zeynoelo bu dogum sekliyle alakali degil tamamen siz ve hormonlariniz psikolojinizle bagli. Kimisnde hemen istek gelir falan kimisinde yil olur ama tik yok