Kızım 17 aylık ve neredeyse doğduğundan beri kan degerleri düşük olması gerekenin çok altinda kullandığımız ilaçlar hiç bir işe yaramiyor hatta daha da düşüyor bugün ki kan sonuçlarında nötrofil seviyesi çok düşük bu bı kan hastalığından kaynaklanır dedi hematolojiye sevk etti başına gelen eden var mı aklıma direk lösemi geldi çarşambaya kadar nasıl beklicem bilmiyorum