Ftmilay 8 aylık oldu kızım tam. Kucağımda pışpış yaparak uyutuyorum gözleri gidiyor şarkı ninni söylüyorum oynamaya başlıyor ayaklarını çırparak gel de yeme ya 😚 bir de baba mama diyor gözler kapalı 😁 uyku öncesi enerji patlaması oluyor ya
Abninannesi Ftmilay Bizim de öyle gece sürekli ayaklarını birbirine sürter Kendini uyandirir o şekilde 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Hiç demiyor anacığım da biraz uyusun
Mervemim Ftmilay uykuya gececeği zamn bi el çırpma tutar oğlumu 6 aylıgız 😂 zaten Derin uykuyada pek geçemiyor gazlar bırakmadı yakamızıı
[silindi] Valla benim 4,5 aylık bizde’de durum aynı tam salıyorum uykuya dalana kadar susmuyor söyleniyor çok tatlı oluyor tabiki 🥰
Ssssraa 7 aylık oğlum uyutmaya çalışıyorum sağolsun başlıyor kendi kendşne konuşmaya tükürmeye sonra kaldırıyorum iyice çıldırıyor heyecanlanıyor sonrası oturma odası.... şuan olduğu gibi