Herkese selam çok uzatmadan konuya girmek istiyorum oğlum 28 aylık 1 aydır oyun grubuna başladık. Oyun grubuna gitmeyi isteme sebebim oğlum tek çocuk aynı zaman da iki tarafında ilk torunu ve tahmin edersiniz ki herkesin ilgi odağı
Aslında sevinmeli miyim üzülmeli miyim bilmiyorum ama iyi yanları kadar kötü tarafları da var.
Geliyorum konuya oğlum paylaşmasını bilmiyor , sabretmesini de bilmiyor evde oynattıgımız oyunlarda bunu çok göremedim ama oyun grubunda epey sorun yaşamaya başladım. Hafta da 2 gün 1 saat gidiyoruz ama o 1 saatin 25 dksı sabretmek istemediği için ağlamakla geçiyor. Gerçekten ne kadar yıpratıcı olduğunu tahmin edersiniz. Sınıfımız 3 defa değişti bilmiyorum kötü düşünmek istemiyorum ama öğretmenimiz bir tek bizim sınıfımızı değişiyor sorduğum zaman da o sınıf doluydu biz sizi yedek yazmıştık gibi şeyler söylüyor.
Şimdi ki sınıfımız da 4 kişi var hepsi oğlumla aşağı yukarı aynı yaşta ama sanırım en küçüğü oğlum.
Bugün öğretmenimiz bana diğer velilerin içinde sizi psikoloğa yönlendireceğim biraz seans yapmamız iyi olabilir falan dedi canım sıkıldı.
Kızlar ben oğlumun paylaşma ve sabır sorunlarının farkındayım burada psikologdan kaçmak gibi bir düşüncem de yok elbette seansa katılacağım fakat gözlemlerime göre konuşuyorum sınıfta da sürekli biz anne oğul dışlanıyoruz en başta öğretmen tarafından.
Diğer çocuklar da hee şeyi önüne almak istiyor ama oğlum aldığı anda öğretmeni lütfen bırakır mısın arkadaşların da oynuyor diyor dikkat ediyorum bugün hatta 3-4 defa başka bir çocuk direkt oyuncağı aldı oynadı öğretmen çıt çıkarmadı ama oğlum arabayı önüne aldığı anda öğretmeni aynı şekilde hafif yüksek bir ses tonuyla aynı uyarıyo yaptı.
Aslında yazacak da çok şey var ama ben akıl istiyorum oğluma nasıl öğretebilirim paylaşmayı , sabretmesi gerektiğini , sıra beklemesini falan 😌 tecrübeli annelerimden öğretmenlerden psikologlardan akıl istiyorum..
oğlumun sosyalleşmesi için oyun grubuna katılmak zorundayım yaşıt kimse yok ama bu şekilde de öğretmen ve diğer velilerin bakışlarından çok rahatsız oluyorum üzülüyorum 🙏🏻😌