Adetimin 7. Gününde korunmasız ilişki yaşadım ertesi gün doğum kontrol hapı kullanmaya başladım Hamile kalırmıyım diye yiyip bitiriyorum kendimi. İlk hamileliğimde istenmeyen gebelikti yine aynı olacak diye korkuyorum . Doğum kontrol hapı heöen koruma sağlamıyormuş sanırım reglimin 8. Günü de korunmasız ilişki oldu doğum kontrol hapını kullanmıştım hamile kalma şansım olabilir mi . Reglim 10 gün sürüyor bu arada kanama yok denecek kadar azdı lekelenme şeklinde . Şimdi doğum kontrol hapını düzenli kullanıyorum 12 gün oldu kullanmaya başlayalı .Eğer hamileysem bebeğe zarar verir diye kullanmaya çekiniyorum . Hamile kalma ihtimalim çok düşük ama yine de endişeleniyorum. İlacı kullanmayı da bırakamıyorum bu durumu yaşayan var mı kızlar .