Kızlar oğlum 15 aylık ve hala yürümüyor. İki elinden tutup yürütünce yürüyor gayet güzel hatta koşuyor veya biryerler tutunarak kalkıyor sıralıyor ayakta duruyor tutup ama bir türlü tek başına yürümüyor komşuların çocukları yaşıtları hep yürüyor artık canımı sıkmaya başladı bu durum 18 aya kadar normal dedikleri için henüz doktora götürmedim dışarısı çok soğuk dışarı çıkartmıyorum ama evde sürekli tutup yürütmeye çalışıyorum. Ne yapmalıyım nasıl egzersizler önerirsiniz ve bu durum normal mi?