EbruAksu kızımda öyle erken doğdu bir kulağından kalmıştı 10 gün sonra gittik sıkıntı yoktu. Kalp içinde aynı üfürüm vardı eko çekildi bişe yok. Hala devam ediyor ama eko temiz çıktığı için sıkıntı yok dedi doktor. Sizde eko yu çektirin umarım yoktur bişe ki yoktur yüksek ihtimalle çünkü yenidoğanlarda olabiliyor