lceLady
Canım bence olmadı
Çünkü geçenki depremde arkadaşım deprem mi oldu dedi
Bende yok hissetmedim dedim derken İstanbul son dakikada paylaşım yapıldı deprem oldu diye
Kandilliye düşmese bile orada paylaşım yaparlardı
Ve burada da birkaç kişi daha hissettim derdi