Herkese merhaba tavsiyenize ihtiyacim var geceler kabusumuz oldu esimde bende gece yastığa başımızı koyduğumuz anda başlıyor sabaha kadar kusana kadar öksürüyoruz 2 haftadır geçmek bilmedi geçen hafta 1 kutu antibiyotik bitirdik gunduz iyi gibiyim gece yine başlıyor tereyağ pekmez kaynattim içtim tavuk suyu corbasi vs birçok şey yaptık geçmiyor önerebileceğiniz bir ilaç vs var mı gidip doktor kontrolünde alırım