dilekc biranneningunluguuuu beslenmeyle ilgisi var mı direkt bilmiyorum. Çünkü ben nerdeyse 5.aya kadar tüm yemeklerden tiksindim ve yiyemedim. Arada sadece makarna, sonrasında da et olan her şeyden soğudum ve oğlum 4 kilo doğdu.
defnemomm_ biranneningunluguuuu muz ceviz kuruyemiş kaşar peynir yumurta et balik ( protein ) kefir / yoğurt hurma bunları o kadar çok tükettim ki varya 🥹🥹gel gör sadece 3 kg doğdu bebis , hiç alakası yokmuş dedim sonra . suan hurma vs görsem kusarim o derece 😂
suheyla92 biranneningunluguuuu saglikli beslenmeniz yeterli hergun 1 yumurta, ceviz haftada 1-2 kez de balik tuketin bol su icin bebek saglikla büyür 🙏
biranneningunluguuuu Kaşarı ne kadar çok söylemişsiniz :)) ilk defa duydum, birde avakado yu çok önermişlerdi
Marfa_marfusha biranneningunluguuuu avokado, muzlu süt, çiğ kuruyemiş, yumurta, kaşar peyniri, kırmızı et ve balık bunlar en iyi kilo aldırıyor. 32 haftadan sonra benimde bebeğim biraz geriden geldi sonra yukarıda yazdıklarımı tükettim hep.
Tgkaneses Avokado meyveler yeşil sebzeler kaşar peynir vs ,kuru yemişler çiğ daha iyi ,bolca su havuç kırmızı et yumurta balik
Tgkaneses Tgkaneses tabi bn balık ağzıma koymam eti de kıyma olarak yerim ama diğerlerini yapmistm sağlıkli ve bı tık tontik doğdu.onemli olan sağlığı tabiki
siyah0606 biranneningunluguuuu sağlıcakla kucağına alırsın canım inşallah ❤️gebelik şekerim olduğu için ben birşey yiyemedim korktuğum için 3 kilo aldım sadece hamileliğimde bebeğimin 3,5 kilo doğdu yemeyle içmeyle alakası yok gibi çevremdekilerde muz kaşar ceviz falan yedi çok kilo aldılar bebekleri aynı 3 3,5 arası doğdu genetik mi artık bilmiyorum valla nasıl oluyor gerçekten ne muz yedim ne ceviz 😀
Meryemmmmmmmm biranneningunluguuuu valla söylenenlerin hepsini yedim hamilelik boyunca kızım 2600 doğdu 😅😅