Merhaba anneler bebegim 16 gunluk dogumdan 2 gun sonra sarilik oldu degeri 13 du 6 gunlukken 20.9 oldu siniri 21 mis fototerapi veirildi 8 oldu taburcu surekli kontrole gidiyoruz 9 olmustu 11oldu sonra 10 oldu bugun 12 olmus yeniden emziriyorum kilo alimi iyi dedi doktor takip edilecek bu durumu yasayab varmi nasil gecer bilgisi olan lutfen biraz anlatabilirmi