Merhaba arkadaslar 2 aylık bebeğimi darlık sebebiyle hemen sünnet ettirdik doktor infex antibiyotik yazmış üroloji doktoru ama kendi cocuk doktorumuz cok fazla dedi sizce antibiyotik vermesem ne olur bi de bakımını nasıl yapmalıyım verdiği kremi sürüp saat başıda bezini değiştiriyorum açtığım zamanda sürekli kremliyorum