Minikprenses_1 yani ilk aylara göre iyiyiz gaz problemimiz azaldı yok denecek kadar bu ay artık çok zorlandığım için mama+meme ilerliyoruz . Bazen çok ağlıyor çok huysuz bazen hiç sesi çıkmıyor . Ama zaten huysuz bir bebek bizimki kalabalıkta seste asla durmaz uyumaz sürekli kucak ve konuşulmak ister kendisiyle ve tabi zıplatılmasını 😂😍