Pinar9 ya arkadaşım sana vereyim mutlu haberi 3. Gün gecesi çişim geldi anne dedi gittik yapmadı ilk haber vermesi uyumaktan kaçmak içinmiş 4. Gün sabahına kakam geldi dedi ve devamı iyi kötü geldi şuan bazen kendi söylüyor bazen ben götürüyorum 5. Gün yapıyoruz çok şükür ama cidden tuvalette neler yapmadım sirkte gösteri yapıyorum sanki oyuncaklarıyla girdik çoğu zaman o an ne istiyorsa elinde ne varsa işte çünkü sabit bi oyuncaktan sıkıldı sohbet etmeye bayıldı oğlum 31 aylık bu arada bir iki ay önce bile denesem olmazdı muhtemelen gece kuru kalmasını bekledim ben daha çok bide uykuları artık çok bölünmüyor diye şimdi denedim erkendir belki diye şimdi de tam öğrenmiş sayılmaz ama yol kat ettik ilk 3 gün bana sorsalar bu çocuk anca 3 ten sonra öğrenir diyordum ama valla bende şaşırdım