milaber Bebeğiniz uyanıkken mi işinizi hallediyorsunuz yoksa uyurken mi işlerinizi tamamlamayı tercih ediyorsunuz.🫧 Ben açıkcası uyanıkken beni izlemesini tercih ediyorum
incitomm milaber senkiden uyurken şuan uyanıkken eşlik ediyorlar uyuduklarında bende dinlenme zamanı bıluyorum bazende kalan işleri yapıyorum mutfak temizliği banyo yıkamak gibi .
tosbiksmoms milaber eğer huysuz değilse cogunlukla uyanıkken yapıyorum o uyuyunca da dinleniyorum kahvemi içiyorum çok iyi geliyor.
laydaakocc Yapabildiğim heerşeyi uyanıkken yaparimmm. Hem ogluma aktivite oluyor onu da dahil ediyorum. Hem de oğlum uyurken ben de eşşek gibi yatıyorum çok sariyo😂😂
xo_mombaby Her 2 sinde de yapmaya çalışıyorum , bazende uyurken hiç u şey yapmicam diyorum 🙈🤩 Dinlenmeye ihtiyacımız var