Kızlar merhaba, oğlum 19 aylık olacak. Tuvalet eğitimi vermeyi düşünmemiştim daha önce. Elimi tutmaz ama merdiven korkuluklarını tutarak kendisi merdiven çıkar, desteksiz çıkamaz yani. Çift ayak zıplar. İnternette bunların önemli noktalar olduğunu okuduğum için bahsettim. Son 1 haftadır. Ciş deyip bezini tutuyor. Hemen yakalarsam tuvalete getirip oturtuyorum 1 dk içinde de çişini yapıyor. Kaka yi denemedim daha iç. Erken olduğunu düşündüğüm için tuvalet eğitimi hakkında da bir bilgi edinmedim. Korkup uzaklasmasini istemiyorum yani. Sizce üzerinde durup bezi biraktirabilir miyim bu aylarda acaba