atarepla 1- 5 aylık oğlumun oyuncakları iki büyük çöp torbasına sığacak kadar oldu. Fazla mı abarttık herkes mi böyle? 2- oyuncak verirken hepsini önüne yığıyor musunuz yoksa tek tek mi veriyorsunuz?
oylesinebiri__ atarepla bizim daha fazla insan kendini durduramıyor oyuncak görünce ama çok fazla almak iyi değil babası alıyor sürekli
ase95 atarepla bende dün bakarken bunu düşündüm öyle çok oyuncağı ve kitabı oldu ki. Daha şimdiden babasından çok kitap okudu oğlum 🫢
ZeydsMom atarepla evet babasi her isten geldiginde bi araba aliyo bilmem robot top. Ev arabadan gecilmiyor artik 😄 valla ben ortada birakiyorum yani nasil kendince ortaliga saciyorsa oylede duruyo . Tv unitesi vardi alt olarak yalniz tv duvarda oldugundan ora koyuylrum oyuncaklarini tüm cekmeceker doluyor kendi cikarip oynuyor . Bazen gizliyo sonra yeni bulunca mutlu oluyo 😄