33 aylık oğlum var sürekli suyla oynamak istiyor oynuyor su vermesek bile suluğundan döküyor misafirlikte insanlara rahat vermiyor su falan varsa yanlarında içiçeklerine birşeyler atıyor uyarsamda devam ediyor ne yapmalıyım artık çok sıkıldım 2 haftadır aşırı agresif sinirleniyor normalde yapmazdı bize vuruyor oyuncaklarını fırlatıyor