Zeynonunmomu teachermom5 ben çorbaları terryağ ile yapıyorum içine zeytinyağ da azck damlatıyorum o kadar 6.5aylık şuan 5.aydan beri ek gıda yiyor
Zeyn_ teachermom5 tereyağ kilo aldırıyormuş bu arada bende coğunluk zeytinyağ olmak üzere tereyağ kullnıyorum
cokbilmismom teachermom5 ben basindan beri kullaniyorum 9 aylık suan. Yumurtasına ve bazı yemeklerine hep tereyag koyarım
ayisit teachermom5 ben son bir aydır vermeye başladım yumurtasına çorbasına koyuyorum sadece. Diğer yemekleri hala zeytinyağ ile yapıyorum. (10,5 aylık)
teachermom5 Zeynonunmomu @"pekmez ve karadut öz’ü kullanıyor musunuz mamalara tatlandırmak için katıyolar ya pekmez karadut da suya katıyolae meyve suyu gibi
Zeynonunmomu teachermom5 yo bimden kase gibi olup şeffaf kapaklı olan var ya hep onu kullanıyorum kendimize de
teachermom5 ayisit pekmez ve karadut öz’ü kullanıyor musunuz mamalara tatlandırmak için katıyolar ya pekmez karadut da suya katıyolae meyve suyu gibi
tazemomyy teachermom5 ben başından beri tereyağı kullanıyorum, bebeğim iştahsız tereyağı yemeklerin lezzetini artırıyor o yüzden katıyorum. Özellikle yumurta ve çorbalara mutlaka koyarım
tazemomyy teachermom5 pekmez gereksiz şeker kullanmadım. 1 yaşından sonra az az tahin pekmez veriyorum. Karadut suyunu da bizim çaylardan istemeye başlayınca verdim, 10 aylık falandı
ayisit teachermom5 ben öz kullanıyorum. Karadut özü için de erken dedi doktorumuz. Hurma üzüm ve dut özü kullanıyorum
Zeynonunmomu teachermom5 üzüm pekmezi kullanıyorum sadece kahvaltıda mesel a yumurta sarısı lor pekmez karıştırıyorum Öyle yiyor
Momys1 teachermom5 ben çorbalarına falan koyuyorum bir çay kaşığı tatlanması için veya yumurtayı tereyağ ile yapıyorum kullanılabilecek yemeklere koyuyorum baştan beri
tazemomyy teachermom5 og natural markasının aldım. Bir de bütçeniz varsa ravla kids markasının mor meyve karışımı var, çok güzel iştah açıyor bir tatlı kaşığı veriyorum her gün