rabia4957_ 25 aylık bir kızım var. Hiç ekrana maruz kalmadı. Biz kriz anlarında onu sakinleştirmek için farklı yollar bulmayı öğrendik. Şimdi çocuğunuzu ekranın sakinleştirdiğini düşünüyorsunuz ki maalesef büyük bir yanılgıdasınız. İlerleyen süreçte ekran için ağlamaya başlayacak, kısıtlamaya çalışırsanız dozunu artıracak, yemek yerken isteyecek, yesin diye açacaksınız v.b Bunları çevremdeki çocuklarda çok gördüm görüyorum. Ne gerek var tüm bunları yaşamaya. Çocuğumuzun algılarının en açık olduğu 0-3 yaş dönemi bu harika dönemde zihnini bilgiyle donatabilecekken tv ile doldurmayı asla düşünmem.