Daveleb Kızlar ihtiyacı olan varsa elimde var kızım sadece 1 saat filan giydi sıfır nerdeyse hiçbir kusuru yok tertemiz isteyen olursa fotoğrafını eklerim
Arife-57 TulayGeriDon bende de var bi tane 9.12 ay yarım saat kadar giydirdim sadece sarı tüllü isterseniz atarım resim
1Umut Daveleb elbise çok güzelmiş,maşaALLAH kızınıza da çok yakışmış.Benim fikrim,ben sizin yerinizde olsam hatıra olarak saklardim.Yillar sonra nasip olursa kendi kızına giydirir.
Daveleb Daveleb @1prensesannesi__ bu var bende canim az önce postunu gördüm de etiketlemek istedim belki beğenirsin