Takibini yapan doktor ne diyor kılosu için bize raporlu mama yazmıştı doktorumuz onunla bir kaç ay kılo alımı oldu sonra farklı branş yönlendirdi o bölüm de başka markanın raporlu mamasını yazdı 19 aylık hala kullanıyoruz bir ay sonra rapor süresi bitecek kılosu için bu kez endokrinolojiye yönlendirecek .